خرید اینترنتی آجر سفال ارزان

خرید اینترنتی آجر سفال ارزان

خرید اینترنتی آجر سفال ارزان و درجه یک را از نزدیکترین کارخانه میتوانید از کارشناسان ما بخواهید. جالب است بدانید قیمت ها کاملا قیمت کارخانه است.

خرید اینترنتی آجر سفال ارزان

آجر سفال یا همان تیغه سفالی یکی از پر مصرف ترین متریال های ساختمانی است. این محصول بیشترین کاربرد را در تیغه های ساختمان، چه تیغه های داخلی و چه دیوارهای خارجی ساختمان است. لذا تهیه آجر سفال ارزان می تواند نقش مؤثری در کاهش هزینه های ساختمان داشته باشد. ولی باید توجه داشت که مصالح ارزان ولی با کیفیت تهیه نمود.

سایت تجاری آجر سفال سعی نموده تا با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را با مناسب ترین قیمت برای شما فراهم کند. با تنوع موجود در محصولات ما حتماً محصول مورد نظر خود را در فروشگاه ما خواهید یافت. اگر نیاز به راهنمایی در امر خرید داشتید حتماً با مشاوران ما تماس بگیرید.خرید اینترنتی آجر سفال ارزان همچنین امکان پذیر است.

خرید اینترنتی آجر سفال
خرید اینترنتی آجر سفال

خرید اینترنتی آجر

آجر های مناسب برای دیواره های بیرونی آجر سفال 15*20 و 20*20 هستند. اگر در شرایط جوی نامناسبی (خیلی گرم یا خیلی سرد) هستید می توانید از آجر سفال فوم دار استفاده کنید. محصولات فوم دار در ابعاد 20*20*15 سانتی متر، 20*20*20 سانتی متر و 20*38*15 سانتی متر موجود می باشد.

تیغه سفالی مناسب برای تیغه های داخلی آجر 10 سانتی و 8 سانتی است. اگر فضای زیادی ندارید، برای صرفه جویی در فضا می توانید از تیغه سفالی 7 سانتی استفاده کنید. این محصول جایگزین مناسبی برای آجر لفتون 5/5 سانتی می باشد.

خرید اینترنتی آجر سفال
خرید اینترنتی آجر سفال

دقت کنید که این محصول با دو کیفیت درجه دو و درجه یک در بازار موجود است. اگر در مناطق مرطوب و پر باران زندگی می کنید به هیچ عنوان استفاده از نوع درجه دو توصیه نمی شود. محصولات درجه دو در تماس با آب به سرعت شوره می زنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی


پروژه ها


پروژه تیغه سفالی
پروژه بلوک سبک سیلکس
پروژه بلوک  بتنی
پروژه بلوک سبک لیپر
پروژه بلوک سبک لیکا
پروژه بلوک سبک هبلکس

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل