خرید بلوک سفال سقفی و دیواری

خرید بلوک سفال سقفی و دیواری

خرید بلوک سفال به ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت ازین پس از سایت تجاری آجر سفال امکان پذیر است. جالب است بدانید قیمت ها کاملا قیمت کارخانه است و البته خرید از نزدیکترین کارخانه به شما انجام میشود که قیمت کرایه کمترشود.

خرید بلوک سفال

بلوک سفالی ، نوعی بلوک است که برای ساخت آن از خاک رس و افزودنی‌های دیگر مانند آهک و … استفاده می‌شود. پس از تهیه گل و قالب‌زدن و برش‌زدن، بلوک‌ها را خشک می‌کنند و سپس در کوره در دمای ۹۰۰ درجه سانتی‌گراد می‌پزند. این عملیات به صورت صنعتی است و با ماشین‌آلات انجام می‌شود.

بلوک سفالی به عنوان پر مصرف ترین نوع مصالح در دیوارهای ساختمانی متشکل از خاک رس و آب که به صورت قالب‌های سوراخدار در ابعاد مختلف تولید می‌شود. بلوک‌های سفالی در بخش‌های غیر باربر ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. بلوک‌های سفالی در انواع دیواری و سقفی (سقف تیرچه بلوک) مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مشخصات بلوک سفالی :

بلوک‌های سفال با ضخامت ۵ تا ۲۰ سانتیمتر به منظور کاربرد های مختلف تولید می گردند. سفال های متراکم و مقاوم در برخورد با یکدیگر صدای زنگ می دهند و با کشیدن ناخن روی آنها خط نمی افتد .سفال های مرغوب رنگ یکنواخت داشته و سطح آنها بدون ترک و آلوئک می باشد. همچنین میزان جذب آن باید بین ۸ تا ۱۶ درصد باشد.

خرید بلوک سفال
خرید بلوک سفال

مزایای استفاده از بلوک سفالی‌

  • مقاومت بالا در برابر آتش سوزی.
  • ‌در صورتی که ساکنین ساختمان بخواهند وسیله‌ای (لوستر یا آویز) را به سقف متصل کنند براحتی می‌توانند با استفاده از دریل سقف را سوراخ کرده و از پیچ و رول پلاک استفاده نمایند.

معایب

  • احتمال آلودگی خاک رس به آهک در معدن کارخانه تولید کننده که موجب بروز ترک در سطح گچ خواهد شد.
  • سنگینی بلوک سفالی که موجب سنگینی سازه می‌شود. وزن هر متر مربع دیوار سفالی بالغ بر ۲۰۰ کیلوگرم است.
  • زمان اجرای نسبتاً طولانی
  • نیاز به لایه ضخیم تر گچ و خاک جهت هموار سازی سطح دیوار
خرید بلوک سفال
خرید بلوک سفال

بلوک سفالی فوم دار در بلوک سفالی فوم دار از یک لایه فوم به عنوان عایق استفاده می‌شود. عایقکاری نقش بسیار مهمی در گرم نگه داشتن ساختمان در فصل زمستان و خنک داشتن آن در فصل تابستان دارد. به کمک عایقکاری می‌توان یک خانه را در زمستان ۵ درجه گرمتر و در تابستان ۱۰ درجه خنکتر نگه داشت. به این ترتیب علاوه بر کم شدن مصرف انرژی، از آلودگی محیط زیست نیز کاسته می‌شود و منابع انرژی برای استفاده آیندگان حفظ می‌شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی


پروژه ها


پروژه تیغه سفالی
پروژه بلوک سبک سیلکس
پروژه بلوک  بتنی
پروژه بلوک سبک لیپر
پروژه بلوک سبک لیکا
پروژه بلوک سبک هبلکس

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل