کارخانه پرشین سفال کریمی

کارخانه پرشین سفال کریمی

کارخانه پرشین سفال کریمی شال را به قیمت کارخانه و بهترین کیفیت از سایت تجاری آجر سفال تهیه نمایید.

آجر سفال چیست ؟

آجر سفالی بخشی از مصالح ساختمانی می باشد که در کارخانه پرشین سفال کریمی شال تولید میشود و بیش از دیر باز افراد برای دیوار چینی و دیوار کشی ساختمان ها و منازل خود از آن استفاده می کردند . با توجه به سبک ساخت ساختمان ها نسل جدید آجر های دیوارکشی و تیغه چینی بنام آجر و تیغه سفالی تولید گردید .

خاک رس یا خاک سفال مواد خام اولیه مورد استفاده در ساخت آجر است ، که در اصلاح عام به طور کلی به این نوع آجر، آجر سفال می گویند.

پرشین سفال کریمی
پرشین سفال کریمی

تاریخچه آجر سفال :

آجر سفال نوعی محصول سفالی، که بصورت استاندارد برای ساخت و ساز استفاده می شود . آجر در حدود 6000 سال پیش با خشکانده شدن در مقابل آفتاب تولیده می شد . هم اکنون طیف وسیعی از آجر سفالی در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد . بعنوان کوچکترین واحد ساخت ساز از جنس رس یا سیل یا ترکیب هر دو ساخته میشود و در کوره پخته می شود تا سختی و دوام کافی را داشته باشد .

از نظر تولید کنندگان آجر باستانی کوچکترین واحد ساختمانی یعنی در حدی که یه شخص براحتی بتواند آن را بلند و حمل کند و در دست بگیرید . امروزه اندازه آجر در هر کشوری در اندازه های متفاوت تولید می شود، ولی عموما برای اهداف کلی ساخت ساز اندازه آن در حدود 5.5 × 9.5 × 20 می باشد .

پرشین سفال کریمی
پرشین سفال کریمی

کارخانه پرشین سفال کریمی

آجرهاي سفالي گروهی از مصالح هستند كه به صورت صنعتی تولید و جایگزین سنگ شده اند و درحقیقت سنگی ساخته دست بشر هستند . سنگی دگرگون كه از تغییر وضعیت خشت پدید میآید . این گروه از مصالح كه اولین تولید صنعتی و انبوه مصالح ساختمانی به دست بشر به شمار می‌آیند براساس نوع مواداولیه ، روند تولید و محل مصرف به انواع متنوعی تقسیم می شوند . آجر سفالهای رسی كه اولین و فراوان ترین آنها هستند قدمت چندهزار ساله دارند .

مراحل ساخت آجر سفال عبارتند از :

کندن و ستخراج مواد خام
آماده سازی مواد اولیه
قالب گیری
شک کردن
تخلیه و انبار کردن محصول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی


پروژه ها


پروژه تیغه سفالی
پروژه بلوک سبک سیلکس
پروژه بلوک  بتنی
پروژه بلوک سبک لیپر
پروژه بلوک سبک لیکا
پروژه بلوک سبک هبلکس

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل