تفاوت بلوک لیکا و بلوک هبلکس

تفاوت بلوک لیکا و بلوک هبلکس

وک لیکا و بلوک هبلکس انواع مصالح  ساختمانی جدید به بازار عرضه می شود، واین مصالح محاسن و معایب دارند. که مصرف کننده گان بایستی آنها را با یکدیکر مقایسه کرده .آنچه که از نظر ،سبکی،عایق،هزینه ،مقاوم در برابر زلزله مناسب باشد انتخاب کرده واستفاده نماید.

تفاوت بلوک لیکا و بلوک هبلکس

هبلکس نام تجاری است که برای بتن هوادار اتوکلاوی (بلوک AAC)تولید شده در اروپا قرارداده اند. ساخت اين محصول از طريق اختلاط و پخت مواد اوليه مانند پودر آلومينيوم ، سيمان ، آهك ، ماسه سيليسي و آب انجام مي گيرد. ابتدا مواد اولیه را باهم مخلوط میکنند و سپس در قالب مي ريزند، اين مخلوط پف مي كند و به شكل كيك مي شود. بعد از اين فرآيند براي ساخت قطعات بنايي كيك را به ابعاد مورد نياز مي برند، سپس آن را با استفاده از فشار زياد بخار در اتوكلاو، عمل آوري مي كنند.
بلوكهای هبلکس با داشتن وزن مخصوص ۶۰۰ تا ۸۰۰ كيلوگرم بر مترمكعب، در طبقه بندي بتن هاي سبك در ميان رده يك و دو قرار مي گيرد.

تفاوت بلوک لیکا و بلوک هبلکس

تفاوت بلوک لیکا و بلوک هبلکس

سرعت اجرا:

به دلیل تفاوت در ابعاد بلوک هبلکس نسبت به اجر و بلوک لیکا سرعت اجرا تا ۴برابر افزایش میابد

مقاومت :

۲۵ تا ۳۵ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع می‌باشد که امکان افزایش آن بر حسب امکانات تولید کننده . نوع سفارش مشتری و مشخصات فنی مورد نیاز نیز برای تولید کننده امکان‌‌پذیر می‌باشد.

عایق  گرما:

بلوک هبلکس به لحاظ ویژگیهای که دارد دارای عایق گرما قانونهای جدید عایق بودن ساختمان باعث شده مهندسین  از بلوک هبلکس استفاده کنند تا احتیاج به عایقی دیگری نباشد.

تفاوت بلوک لیکا و بلوک هبلکس

بلوک عایق سرما:

هبلکس عایق بودن در برابر سرما علاوه بر صرفه جویی چشمگیری که در فضاهای تاسیساتی و سطح برودتی موجب کاهش قابل ملاحظه در مصرف انرژی لازم برای سرمایش ساختمان در آینده خواهد شد.

عایق صوت:

بر اساس آزمايشات انجام شده توسط مركز تحقيقات ساختمان و مسكن شاخص كاهش تراكسيل صدا در بلوك هبلكس به ميزان 45 اندازه گيري گرديده است.

تفاوت بلوک لیکا و بلوک هبلکس

نم و رطوبت:

در صورت بروز شکستگی یا ترکیدگی لوله در ساختمان نیز، بلوک‌های هبلکسنقش عایق را ایفا می‌کنند. این خصلت بلوک  هبلکس باعث خواهد شد همان مکانی که شکستگی لوله اتفاق افتاده است نم بدهد و اگر به سرعت جلوی این اتفاق گرفته شود، جایی برای نگرانی نخواهد بود. پیدا کردن محل ترکیدگی در خانه‌های ساخته شده با بلوک هبلکس اسان تر خواهد بود

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی


پروژه ها


پروژه تیغه سفالی
پروژه بلوک سبک سیلکس
پروژه بلوک  بتنی
پروژه بلوک سبک لیپر
پروژه بلوک سبک لیکا
پروژه بلوک سبک هبلکس

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل